Suport a la ciutadania en la tramitació electrònica
El Servei Fem-ho fàcil és un canal de suport telefònic a la ciutadania en la relació electrònica amb el seu Ajuntament i és gratuït.
A través d’aquest servei de suport, la ciutadania pot resoldre dubtes i rebre atenció personalitzada per realitzar tràmits a través d’internet, com ara superar dificultats amb l’ús dels sistemes d’identificació i signatura digitals, presentar qualsevol sol·licitud a través d’internet o accedir a notificacions electròniques.
També es un servei que poden gaudir les empreses i entitats, si tenen dificultats per presentar factures electròniques, participar de licitacions públiques, presentar-se a un ajut o subvenció o realitzar qualsevol altra sol·licitud pel canal electrònic.
Amb aquest servei gratuït la Diputació de Barcelona dona suport en aquesta relació telemàtica.
- Horari: de dilluns a divendres, de 9 a 15 h
- Podeu trucar al: 935 950 464
- Enviar un correu electrònic a: tramits@diba.cat
- Formulari web: www.diba.cat/fem-ho-facil
Avantatges
- Afavoreix la distància social i la reducció de la mobilitat.
- Presta atenció personalitzada i especialitzada en relació a factures, notificacions, instàncies i sol·licituds electròniques.
- Ofereix suport per sol·licitar electrònicament documents/tràmits municipals necessaris per a la gestió d’ajuts econòmics i socials.
Resol tot tipus de consultes relacionades amb la tramitació electrònica de l’Ajuntament:
- Presentació de sol·licituds.
- Ús de sistemes d’identificació: alta de l’idCAT Mòbil, certificats digitals (alta de l’IDCAT, petició de certificats de representant de persona jurídica...)
- Creació i presentació de factures.
- Accés a notificacions electròniques.
- Verificació de documents.
- Signatura electrònica de documents.